Förgiftad igen

I morse hade någon eller några besprutat himlen över Göteborg. Det har varit på detta vis länge. Med jämna intervaller besprutas luftrummet över staden. Ibland mitt på dagen, ibland på natten eller tidig morgon.

Bilderna jag har är väl inte de bästa. Det låg ett numera bekant dis av utsmetade flygplansspår. Den där sorten som inte försvinner i första taget. Den där sorten som inte fanns när jag växte upp. Klockan var ca 8 och några plan verkade fortfarande vara aktiva med förgiftningen. Vid ca 9:40 flög tre plan förbi och bättrade på jobbet med ännu mera utsläpp. Samtidigt som diset låg på himlen syntes helt normala moln sakta segla förbi men då hade jag inte möjlighet att fota.

När jag jobbade med att vara i ständig rörelse i staden såg jag detta hyfsat ofta.

Vid två tillfällen ganska nyligen har jag bevittnat en himmel, från Göteborg ända upp till Uddevalla och Trollhättan, täckt av symmmetriska mönster. Och ändå är det väldigt sällan jag reser denna sträcka.

 

Här är en grej jag skrivit 17 apr 2011 om det som kallas ”chemtrails”.

Idag blir vi dödade

Idag blir vi återigen sakta dödade med kemiska moln som sprutas ut av minst tre flygplan. Planen flyger parallellt och har täckt området Göteborg till Alingsås, förmodligen mer. Titta upp på himlen och studera utseendet på ”molnen” och fråga dig när moln och när utsläpp från flygplan började se ut så. Kondens-spår från flygplan brukar inte ligga kvar i timmar och sakta smetas ut.
Göteborgsområdet är ofta utsatt för dessa angrepp och jag undrar vilka människor som sysslar med detta, och vad piloterna tror att de gör. Den senaste tiden har jag lagt märke till dessa besprutningar och kommit fram till att många gånger måste de ske nattetid då himlen kan vara täckt av ett onormalt dis redan på morgonen. En besprutning som tog priset var i somras då jag såg ett ”chemtrail” som bara tog slut mitt i luften. Om man nu skulle förklara det med att detta är normala kondens-spår efter flygplan, så måste motorerna på flygplanet blivit avstängda i luften.

Av prover tagna i Kalifornien har det kommit fram att giftmolnen innehåller aluminium och barium. Förmodligen är vi utsatta för samma ämnen. Aluminim ger Alzheimers och barium är radioaktivt.

Om du är bekant med elitens depopulations-planer så kanske detta inte förvånar dig. Då kanske du ochså känner till att vi sakta blir mördade med vaccin och andra gifter från drogförsäljarna i läkemedelsindustrin.
Nu ska jag bära däck.

http://www.myspace.com/evilgrill/blog/542680926

 

Här är fler färska bilder på kemisk besprutning av Göteborgs himmel.

 

http://www.foreningencuibono.se/2011/06/chemtrails-%e2%80%93-halsoeffekter-hos-almanheten/

http://www.foreningencuibono.se/2011/08/stoppa-gmo-stoppa-chemtrails-eller-jag-kallar-folket-ut-pa-gatorna/

 

888

Mera om chemtrails här: https://christalbum.wordpress.com/tag/chemtrails

888

6 thoughts on “Förgiftad igen

  1. När jag bodde kring storstadsområde nära Mälaren (nära Stockholmsområdet) märktes dessa Chemtrails tydligt. Vissa dagar var det så överdrivet dom var verkligen över allt!

    Här i Dalarna är det som tur är betydligt mindre. Men lite då och då dyker de upp. Men det är ändå en väsentlig skillnad. De verkar inte känna samma behov av att spreja ner områden som är så glest bebyggda jämfört med mer befolkade områden.

    Det är min teori.

  2. Att ånga Ättika är effektivt vapen för att ”ta död” på chemtrails. Ha ättika ståendes i en burk på balkongen, uteplatsen, gården osv. Använd en luftfuktare med ättika och vatten t.ex. utanför fönstret och ha den igång länge eftersom de kommer tillbaka för att spreja igen ”hålet” som uppstår. Det är vår skyldighet att försvara oss!!

  3. Tack för ett mycket bra inlägg som bör uppmärksammas !

    Helt klart sker det något på vår himmel som är onaturligt, vårt väder förändras, nya märkliga moln.

    Många nya sjukdomar har gjort sin entré bla mykoplasma, folket är sjuka allt oftare, deta är min övertygelse att här finns en koppling till utsläppen på himlen, det man kallar chemtrail eller kemikalispår som breder ut sig.

    En sak jag noterat i år är att det inte syns mycket av varken humlor eller bin, även att andra insekter verkat minska i antal, hur går det då för fåglar som är beroende av insekter för att föda upp nya kullar ?

    Om bi och humlor utrotas hur ska vi kunna trygga pollinering av viktiga grödor ? vi kommer ju att drabbas oerhört.

    En vännina till mig i Skåne berättar att sparvar försvunnit nästan helt i Skåne, själv har jag märkt att fågelborden dom 2 sista vintrarna gapat allt mer tomma ! Vad är det som händer ?

    Det finns ett samband som jag förstått mellan kemikalieutsläppen på himlen och NATO´s stolleprojekt man kallar ”robotsköld”
    vad ska vi med den till ? Det fins väl inga hot som nödvändiggör detta ? Eller är det en dold agenda av USA för att ta kontroll över vårt väder ? isf på bekostnad av en stor förstörelse och förgiftning av Moder Jord.

    Vi måste gemensamt agera och det nu ! Politiker och ansvariga för förstörelsen bör skyndsamt avsättas och ersättas.

    Vad jag förstått efter att ha sett en svensk film om ödeläggelsen av himmel och jord (”Ditt livs viktigaste information” Del 1 & 2) har förre statsministern och Socialdemokraten Göran Persson ett stort ansvar för det som nu sker, att han i tysthet givit sitt medgivande till denna miljöförstörelse i vårt land.

Skriv

